Dagens - oktobersol!

Det är så härligt med strålande solsken i oktober! Åh vad jag älskar hösten!

Idag blev det en tur på stan med bästisen, ingen av oss har pengar och kände nog egentligen inte för att gå på stan. Så vi gick bara igenom alla våra standardställen och titta lite. Jag såg till att hon blev sminkad på Body Shop förstås, himla snyggt med grön skugga =)

Dagens blev rätt enkel med kajalpennan Old Moss från Make Up Store. Basen är Studio Fix från Mac, tänkte testa hur den blev med pensel och jag tycker nog att den blev riktigt bra. Täcker bättre än Bobbi Brown och just med pensel blev det suveränt. Like it! Kass bild dock, kunde inte låta bli att kisa i solskenet.

image89

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Jääättesnyggt! Älskar underlaget.

2007-10-06 @ 15:02:05
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Tack!! Synd att jag kisa, ögonpennan var rätt fin!

2007-10-07 @ 22:53:44
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0