Kopparmåndag

Idag är det trist och grått ute, förmodligen regnar det också... Ska iväg om nån timme men kände för att sminka mig redan nu =) Idag blev det Copperized i ögonvråna och Rushmetal i ytterkanterna. Copperized täckte väldigt bra tycker jag, kopparfärgad med lite grönton i. Riktigt snyggt! Rushmetal bara glittrade omkring, blev ingen färg alls utan bara glitter överallt. Men det blev bättre när jag blötte penseln lite och stöpplade. Kräver lite övning tydligen att kladda med pigmentskuggor =)  Tyvärr fick jag ingen bra och tydlig bild på hur det skiftar, får ta bättre bilder sen när jag fått min kamera.

Sitter och lyssnar på Coldplay och tycker synd om mig själv... Suck.

image144




Kommentarer
Postat av: Beautynet

Är detta MAC skuggorna? Riktigt snyggt! Hör av dig så jag kan stilla mitt ha-behär så snart som möjligt.

2007-10-29 @ 14:55:35
Postat av: Sminkan

Snyggt! Verkligen fint! Bra att veta att Copperized var mer täckande. De var väldigt olika i täckningsgrad de jag köpte också. Vissa knockade en helt, så fina var de, andra var mer blaha blaha.

2007-10-29 @ 15:11:37
Postat av: Akrogirl

Beutynet: japp, det är MAC-pigmenten. =)
Sminkan: ja, copperized var riktigt snygg =)

2007-10-29 @ 18:27:26
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Kristina

Superfint:)

2007-10-30 @ 08:53:24
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0