Önskelistan från Benefit

Åh, jag är kär i Benefit och deras söta förpackningar! Someone shoot me!! (Dessa förpackningar är iofs inte så söta, de har ju andra som är snyggare. Är mer innehållet jag är ute efter i de på bilden!)

image104

# dr. feelgood - an invisible balm for matte skin. Låter som nåt för min oljiga hud.
# pocket pal - a rosy lip tint and gloss on the go. Jag gillar stainers!
# eyecon - the eye cream with fading action. Bra för att få bort mörka ringar och lyfta hela ögat med ett fint lyster.
# brow zings - the ultimate eye brow kit. Vax och skuggor i färger som ser naturliga ut. Yes please!
# silky finish lipstick - for the softest, sexiest lips. Ser helt delicious ut!

Jag säger som Alex Schulman - GE MIG! VILL HA! CRAVINGS!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: sminkan

Snygga förpackningar, absolut!

2007-10-12 @ 09:15:52
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Kristina

Mycket snyggt där du:)

2007-10-12 @ 09:53:43
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0