Pastoral grönska

Skirt gröna ögonlock blev det idag denna vackra mörkbrunröda höstdag! Jag är inte mycket för  att matcha min omgivning! I botten använde jag mina nya MAC-pigment, Pastorale och Night Light i yttervinkeln. Ögonpennan är Make Up Stores Old Moss. Förutom Lancomes Hypnose använde jag även Royal Blue på fransarna från Isadora.

Ja vet, lite misch masch =) Roligt tycker jag =) Dock ser jag ganska knäpp ut, finnig och dan... Jag ska förresten få en 8,3 megapixel kamera från Fuji nu innan jag åker! Så bättre bilder utlovas framöver! :D

image132

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Grönt är skönt! Jag gillar grönt! Men jag gillar inte mitt MAC-pigment i golders green.
Den har ingen färg alls. Hur var Pastoral? Blev det någon fjutt på färgen? Jag ser bilden, men jag ser inte riktigt hur mycket färg det är.

Jag gillade dessvärre Steel Blue, så jag släpper den inte. Hoppas du får tag på den ändå. den var riktigt snygg!

2007-10-25 @ 17:59:52
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Ja, det är ju fjutt på den, men jag föredrar ju när färgerna inte är så starka. Du skulle kanske tycka den är för ljus...
Kanske kommer Steel Blue in senare =) Det löser sig alltid!

2007-10-25 @ 18:57:34
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0