Tre paket hämtade!

Är det inte underbart att gå till posten och hämta grejer man beställt och väntat på? I detta fall är det tre paket som kommit samma dag som jag fick gå och hämta på väg från stan. Yay!

image90

Så vad innehåller dessa olika paket då? Ett av dem är från USA också, märkt Cosmetics. Spännande!!

image91

I paketet från USA gömde sig High Beam från Benefit som jag vann på eBay förra veckan. Väldigt snabb leverans Indeed! Ska bli spännande att testa den ordentligt imorgon, nu tog jag bara lite på ögonlocket för att se effekten.

I det vänstra paketet gömde sig en krus-/plattång. Förmodligen inget bra men den ska också bli spännande att testa ordentligt. För 11 kr + 55 kr för porto köpte jag denna på Tradera. Mamma sålde min egen krustång på Tradera för några år sen, snacka om ironi!

I den stora lådan kom grejerna från Satine som jag beställde förra veckan! Jag har ingen bra peeling just nu, så tänkte testa Sukís Lemongrass Cleanser som jag hört så mycket om. Min hud är verkligen trött på mig just nu. Jag beställde också ett litet penselkit från Japonesque, med ögonskuggapenslar, concealerpensel, läppenna och en blushpensel. Sist men inte minst kunde jag ju inte låta bli att köpa Fast Lash, Lipgloss Bitch hyllade ju nyligen denna och jag är ju en sucker för allt hyllat - kunde inte låta bli!

Nå, avundssjuk? ;-)

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Ja jag är avis! Men jag fick ju oväntat paket här om dagen och det är mycket mer spännande. *ler*

2007-10-03 @ 22:31:42
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Ja, avundsjuk! Eller egentligen inte för jag har också fått paket i veckan!!

2007-10-04 @ 10:54:15
Postat av: SantaCarolina

OJ! Här har man shoppat loss! Jag har också High Beam, och använder den dagligen på ögonbrynsbenet! Bästa highlightern som finns och min har räckt i 3 år nu! Du måste skriva om Fast lash sen! Jag är jättenyfiken!

2007-10-04 @ 21:42:02
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0