Vichy Normateint

Är det någon som har testat Vichys Normateint? Tydligen ny här i Sverige, har sett den här bilden på det flytande ansiktet sedan i våras i Tyskland. Från vichy.se

    "Normateint fördelas jämnt på huden i ett fint nät som tillåter huden att andas, som inte täpper till porerna utan gör huden mjuk och smidig. Täcker orenheter utan att ge ett "kakigt" intryck. [...]
    Sebumresistent teknologi som absorberar överskott av sebum och ger ett jämnt och matt resultat.Zincadone ATM som synligt minskar orenheter.Thermalskt källvatten från Vichy."

Borde ju vara rena rama underverket för min hud? Värt att testa kanske för 185 kr =) Eller ska jag hålla mig till mina 350+ kronors foundations? ;-)

image112

Kommentarer
Postat av: LipGloss Bitch

Jag testar för fullt! Recension kommer i veckan :)

2007-10-14 @ 12:33:20
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Akrogirl

Lysande! Väntar med spänning!

2007-10-14 @ 17:55:46
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0