Bobbi Brown - sneak peak

Testade Bobbi Browns oljefria foundation idag för första gången. Nu orkade jag inte göra en totalrenovering i *host* morse *host* så jag tog bara underlagskräm och foundation, så resultatet blev ju därefter. Men jag tyckte vid denna snabba applicering att den var dryg, täckte någorlunda bra och att det definitivt var rätt färg för mig. Jag har en lite röd underton som är grymt irriterande, och denna färg - Varm Ivory - är bra på mig. Jag är trots allt skandinav så är ju rätt blek trots det röda.

Efter några timmar där en snabb promenad i höstkylan hanns med, såg det fortfarande lika bra ut. Näsan började väl bli lite blank men inte så illa. När jag sedan kom hem 5 timmar efter att jag sminkat mig såg det fortfarande vettigt ut, men det syntes att det var snabbsminkat.

Ska fortsätta testa den, men so far so good! =) Men som sagt, glöm inte att jag har oljig hy, så ni inte får fel intryck av mitt resultat. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0