Dagens inköp på Makeup Store

Jag gillar Makeup Store! De har massor av olika bra färger på ögonskuggor och en massa andra grejer man inte kan leva utan! Idag gick jag till stan för att främst köpa hårfärg. Av någon anledning har delar av mitt hår blivit grönt och det ska ju helst vara blont. Köpte en färg-med-slingor från Wella, mamma får hjälpa mig imorgon så det blir bra.

Sedan satt jag ett tag på ett café med en kärringvälling (kaffe latte ;-)) i min ensamhet medan jag begrundade mitt shoppingbehov. Tycker det är svårt att bedöma hur en färg är på internet så bestämde mig får att gå till MUS och kolla om de hade nåt snyggt petroleumblått i ögonskuggeväg. Och de hade de! En Microshadow i färgen Rec! Hittar den inte på deras hemsida så ni får hålla till godo med en bild jag tog själv på den. Den är riktigt mustig i färgen, antar att den ingår i deras Spy-kollektion?

Dessutom köpte jag Oil Bloathing paper och deras Heated Lush Curler. Ska bli intressant att prova!

image40

Kommentarer
Postat av: sminkan

Härligt!
Jag shopppade också på MUS idag. Rec kikade jag på i våras när de hade sin Electric-kollektion. Den var snygg! Men jag köpte den aldrig eftersom jag har högvis med snarlika. Fast det kommer knappast stoppa mig i längden. Just nu har jag ett sug efter något jeansblått. Vi får se. Brunt är jag också sugen på.
Berätta hur lashcurlern var sen. Jag är nyfiken. Oil blothing pappren fick jag i en goodiebag en gån för länge sen. Har för mig att de funkade okej. Kanske skulle leta rätt på dem. Fast vanligt toapapper funkar ju lika bra. Det är bara snyggare med den lilla svarta behållaren i handväskan.
Kul att se dina inköp!

2007-09-07 @ 19:39:58
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Aha, den kommer från Electric? Jösses, har ingen koll alls tydligen!!
Ska testa curlern imorgon, håller på att ladda batterierna nu. Och precis som du säger är ju bloathing-behållaren så mycket snyggare än en rulle toapapper!! :D

2007-09-07 @ 20:48:31
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Malin

Vad kostade Lash curlen?:)

2007-09-09 @ 00:07:55
URL: http://sublim.wordpress.com/
Postat av: Akrogirl

Lash Curlen kostade 165 kr tror jag det var. Trodde den skulle kosta 135 så blev lite förvånad.

2007-09-09 @ 11:09:05
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0