Mitt nästa köp

Veckans utmaning från sminknätverket PRET-ty handlar om vårt nästa köp.

Mitt nästa - större - inköp kommer förmodligen bli en ny mascara. Jag är väl medveten om att en mascara ska bytas var tredje månad men brukar slarva rätt rejält med det. Är lika slarvig med att byta linser så jag antar att jag gillar att leva lite farligt! *fnissar*

Jag köpte ju som bekant Lancomes Virtuos i Berlin men lämnade tillbaka den, men jag kommer troligen köpa den på annat håll i stället. Annars är jag en ögonskugge-junkie, så vem vet, mitt nästa inköp kan egentligen vara vad som helst! Just nu budar jag tex på en krustång på Tradera!! :D

Om man säger så här, jag har ny foundation, ny rouge, massor med läppglans, massor med ögonskuggor, bra concealers, bra ögonpennor och eyeliners, bra rengöring och krämer... Ja, det är bara en ny mascara kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0