Utmaning

Tio första
Första bästa kompis: Sanna
Första bil: En jätterolig Opel Kadett från 1990
Första kärlek: Var kär i allt möjligt på två ben från jag var liten, men skulle tro att Niklas var den första jag var kär i... Första jag kysste var dock Andreas, första pojkvännen.
Första husdjur: Minns inte om det var fiskarna eller om det var fåglarna.
Första semester:  Minns inte detta heller, jag reste mycket som barn. Till Finland när jag var 6 mån möjligen eller till Cypern som 2 åring. För fråga mamma om det senare!
Första jobb: Labbassistent på Universitetet.
Första köpta skiva: Nirvanas Nevermind
Första riktiga kärlek: Kari
Första konsert: Måste ha varit Stone Temple Pilots 1995. Men kan ha varit någon annan.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vitt vin, en riesling tror jag.
Senaste bilfärd: Ett bra tag sen, måste ha varit med pappa någon helg innan påsk.
Senaste filmen du såg: Vi såg på Elisabethtown igår, så bra!!
Senaste ringda telefonsamtal: Till mamma
Senaste bubbelbadet: Ingen som helst aning
Senaste spelade cd: Spelar inte cd, lyssnar bara på mp3
Senaste kyss: När pojkvännen lämnade av mig vid flygbussen imorse...
Senaste gången du grät: Vid slutscenen av In Her Shoes *sigh*
Senaste måltiden: Kycklingsallad från Salladsbaren.


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Knappast, tar lite mer tid för mig.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Jaa, självklart. Urringningar är ju jätteintressanta!
Fått ditt hjärta krossat: Ja, tyvärr =/
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Jo, har väl det. Trodde att jag älskade honom om det är till någon tröst.
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: När jag var liten såklart!
Sex saker du gjort idag: Sminkat mig, flugit mellan Tyskland och Sverige, satt på mig mina nya sneakers, ringt ett antal kunder, läst ut en bok samt längtat hem till min lägenhet och katten. Hela tiden.
Fem favoritsaker utan rangordning: Wendy, min säng, min lägenhet, allt mitt smink, mina nya skor.
Två personer du kan berätta allt för: Sanna, mamma, Daniel


Tre val:
Blått eller rött? Turkost =)
Sommar eller vinter? Våren och hösten
Choklad eller chips? Båda
Två saker att göra innan du dör: Få barn och resa mer
En sak du ångrar: Att jag var otrogen =/
Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg: Alla som läser detta och har en egen blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0