Kul utmaning

Har du pussat nummer 2?
Nä, han är min kollega i min ekonomiska förening!

Vad har du för relation med nummer 20?
Kompis från universitetet. Hon jobbar numera i Tranås och vi hörs väldigt sällan.

När ska du träffa nummer 30?
Lol, det är mig själv! Så det slipper jag tyvärr inte!!

Är nummer 18 söt?
Ja, det är min mamma. Sötaste mamman som finns, både utanpå och inuti!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Sååå söt!! Vi var i Thailand tillsammans, underbar tjej!

Gillar du nummer 14?
Ja, min kusin boende i Uppsala.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?


När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Det har jag absolut ingen aning om.

Är du nära vän med nummer 23?
Inte nära, men vi ses ibland och tar en fika. Vi är kompisar från universitet.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, exets mamma. Skulle kunna ta bort henne iofs...

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nja, affärspartner, inte min påse.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Min bovärd på Lundbergs, så mest om saker som måste lagas... ;)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut, varje gång jag träffar henne! Min kusin ju!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Vi skulle ha blivit kollegor, men hon försvann från jordens yta =(

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Krama om och se till att han blir bästa säljaren!

Vad är det bästa med nummer 8?
Han är så sjuuuuuuuuuuukt snäll och gullig! Puss C-man!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, när vi har möjlighet. Hon är världens sötaste lilla "emo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0